Przedmiotem konkursu ofert jest łącznie:
- prawo własności lokalu niemieszkalnego (biurowego) nr U20 o powierzchni użytkowej 153,91 m2 w budynku położonym w Warszawie przy ul. Modlińskiej 129, dla którego to lokalu Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze WA3M/00497087/1 wraz z udziałem w wysokości 15391/1630766 w nieruchomości wspólnej (KW nr WA3M/00444645/5), którą stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali;
- ruchomości stanowiące wyposażenie ww. lokalu;
- udział w wysokości 2/189 w prawie własności lokalu niemieszkalnego – Garażu 2 (stanowiska nr 42 i 44) w budynku położonym w Warszawie przy ul. Modlińskiej 129A, dla którego to lokalu Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą o numerze WA3M/00472914/7 wraz z udziałem w wysokości 439080/1630766 w nieruchomości wspólnej (KW nr WA3M/00444645/5), którą stanowi grunt oraz części budynku i urządzenia, które nie służą wyłącznie do użytku właścicieli lokali.
- Operaty szacunkowe są udostępnione do wglądu w Kancelarii syndyka Pawła Głodka – ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa w godz. 9.00 – 16.00 po uprzednim umówieniu się na termin oględzin oraz w aktach sprawy sygn. akt: WA1M/GUp/2/2022.
- Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi 1.354.180,00 zł (słownie: jeden milion trzysta pięćdziesiąt cztery tysiące sto osiemdziesiąt złotych) netto, w tym:
- Wartość lokalu niemieszkalnego (biurowego) nr U20 – 1.269.240,00 zł (słownie: jeden milion dwieście sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście czterdzieści złotych) netto + ew. podatek VAT;
- Wartość ruchomości – 14.800,00 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset złotych) netto + podatek VAT;
c. Wartość udziału w wysokości 2/189 w prawie własności lokalu niemieszkalnego Garażu 2 – 70.140,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy sto czterdzieści złotych) netto + ew. podatek VAT.
- Oferty należy składać do dnia 28 listopada 2022 roku do godziny 16.00 na adres biura syndyka: ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa.
- Decydująca jest data wpływu oferty do biura syndyka. Oferta, która wpłynęła do biura syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 listopada 2022 roku o godzinie 10.00 w biurze syndyka przy ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa.
- Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez Komisję powołaną przez syndyka w obecności przybyłych oferentów. Komisji przewodniczy syndyk lub osoba przez niego upoważniona.
- Pełna treść warunków konkursu ofert, zawierająca między innymi szczegółowe wymogi formalne, które musi spełniać oferta, zamieszczona jest na stronie internetowej www.syndycy.com.pl, w zakładce licytacje oraz dostępna w biurze przy ul. Stanisława Augusta 75 lok. 47, 03-846 Warszawa (tel. 22 639 45 55).